mandag 11. januar 2010

Læringsoppdrag - Produksjon og produktutvikling

Tema: Selvvalgte produkter , planlegging av dem og blogg

Oppgave:
- Lage idéskisser til de produktene jeg velger (med fargedominans).
- Tegne arbeidstegning.
- Sette opp materialliste som inneholder
* Norske og botaniske navn.
* Antall blomster og grøntmateriale til de planlagte produktene.
- Lage produktene.
- Regne ut pris.
- Har jeg oppnådd god harmonisk helhet i produktene mine?
- Hvilken stil jeg har valgt for hvert av produktene?
- Hovertrekk med stilene jeg har brukt.

3 kommentarer:

Birte sa...

veldig fin bakgrunn!! Gleder meg til å se bilder!! :D :P

Blomstertua sa...

Hei
Så fin blogg du har laget, Anita:)
Skal bli kjekt å følge med etterhvert som du legger inn resultater av ukens arbeid.
Hilsen Inger

Olaug sa...

Kjempe fine produkter Anita;D